معایب سیلر AH26

باید بیای تا ببینی

معایب سیلر AH26

۶ بازديد
سیلر AH26 یک سیلر رزین اپوکسی بی فنل است. انقباض کم مزیت سیلر AH26 است. با این حال، فرمالدئید را به دنبال پلیمریزاسیون آزاد می کند، که یک اشکال عمده این سیلر است (اشرف و همکاران، 2022).

با توجه به نقش قابل توجه رطوبت در پیوند موفقیت آمیز سیلرها به عاج ریشه و عدم انجام مطالعات قبلی در مورد تأثیر رطوبت بر PBS سیلرهای مذکور، این مطالعه با هدف ارزیابی PBS MTA-Fillapex، Endoseal MTA، AH26 انجام شد. و Sure-Seal Root to Root dentin پس از خشک کردن کانال ریشه با تکنیک های مختلف. فرضیه های صفر این مطالعه به شرح زیر بود: (1) روش خشک کردن کانال هیچ تاثیر قابل توجهی بر PBS سیلرهای عاج ریشه ندارد. (II) PBS سیلرهای مختلف مورد استفاده با روش خشک کردن یکسان تفاوت قابل توجهی نخواهد داشت.

از بهترین کاربردهای بالینی سیلر AH-26

  • انسداد کانال ریشه

پس از تمیز کردن و شکل دادن به کانال‌ های ریشه، سیلر AH-26 قبل از وارد شدن به کانال روی دیواره ‌های کانال و نقاط گوتا پرکا اعمال می‌ شود. این یک مهر و موم کامل را تضمین می کند و از

نفوذ باکتری جلوگیری می کند.

  • ترمیم پرفوراسیون

در مواردی که ابزار ریشه به طور ناخواسته دیواره کانال ریشه را سوراخ می کند، می توان از سیلر AH-26 برای ترمیم سوراخ و جلوگیری از آسیب یا عفونت بیشتر استفاده کرد.

  • جراحی آپیکال

سیلر AH-26 Dentsply در روش‌ های اپیکوکتومی استفاده می ‌شود، جایی که نوک ریشه برای درمان عفونت‌ های پایدار برداشته می ‌شود. این به مهر و موم کردن راس ریشه به طور موثر کمک

می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.